Vardag igen..


                        Min alldeles egna teletubbies i sin nya favvodräkt även om hon är lite småsur här ;-)


Efter att ha haft en underbart solig och stillsam påsk med besök på kolmården och hos barnens farmor så är det skönt att återigen vara tillbaka i vardagen..Räkningar ska betalas, hemmet städas, tvätten ska tvättas så det är bara att ignorera solen och ta tag i detta idag..Ju längre man drar ut på det ju jobbigare blir det;-)

Men först en prommis efter lämning av Leia..

Det har blivit lite synderi i helgen, men så får det vara då det är långhelg, nu är det bara att hoppa in i LCHF världen igen och igår körde jag ett grymt roligt pass zumba..Har ett inbokat på onsdag oxå samt ett body pump pass på fredag och däremellan blir det en massa underbara promenader medans Dudde ändå slaggar..

7 kg ska bort om jag så ska leva på ägg dom sista veckorna ;-) Nä usch, jag har verkligen förätit mig på ägg och bacon men ska testa om denna måltid funkar snart igen, enkelt och billig mat som kan ätas till frukost, lunch och middag:-) Har ju haft en paus från den några månader nu så det borde ju gå kan tyckas ;-)

Mycket svammel hit och dit blir det nu, men skyller på Dudde som inte låter mig sova längre än till halv sex VARJE morron :-0....

Nu är det time to wake up Leia så vi kommer någorlunda i tid idag....

Ha en skön dag och njut...

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken fin, vart har du hittat den??Jag skulle vilja ha sån till mina tjejer =)

2011-04-30 @ 23:49:25
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0