Strandhäng..



Idag har det varit en underbart solig dag här i huvudstaden så vi packade in oss i bilen och åkte mot stranden för att njuta..

Annars har det inte hänt så mycket, blev hockey för mammsen och vinst för underbara Timrå mot HV 71 så en nöjd mamma bloggar för tillfället :-)

Dylan har redan slaggat in och snart är det dags för Leijsing att stänga sina blå och förhoppningsvis blir det en tidig kväll även för mig, ska först njuta av lite smarriga räkor framför tv´n men sen blir det nog sängen.. Har tvättstuga tidigt imorrn och sen bär det iväg till gymmet, måste ta ut mig ordentligt imorrn inför måndagens vägdag.. Siktar på att passera- 10 kg , men får väl vara realist och inse att - 1, 8 kg på en vecka kanske inte går vägen men då tar jag det inför nästa vägning.. Att bara veta att jag snart är där känns så jäkla pepp..







Nu blir det soffhäng för resten av kvällen..

Kommentarer
Postat av: Michan

hej lustigt att du hamnade hos mig via Mer trafik, jag brukar titta in hos dig med jämna mellanrum, lite avis på alla centimetrar du tappar överallt :)

Kram

2010-10-02 @ 21:53:44
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0