13 veckor med LCHF..

Inne på vecka 13 nu och denna vecka startade jag ju även att jobba så det ska bli intressant att se hur det påverkar då jag inte hinner träna såsom jag r van vid,, vill ju ha tid med mina små älsklingar oxå så det får bli helger som jag tränar under dessa tre veckor, skulle jag sen hinna med ett pass i veckan så är det ju en bonus :-)

Matmässigt går det bra då jag antingen tar med matlåda alternativ äter det jag tillagar på jobbet som inte är fylld med kolhydrater..Lagar ju mat åt dom små och det funkar ju att plocka bort min mat innan kolhydratsbomberna tillsätts :-)

Vågen fortsätter visa nedåt och likaså måttbanden iaf :-)

Efter tretton veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,8 kg (11,2 kg)

-3cm ( 31 cm mage)

-1cm( 17 cm stuss)

-1cm ( 12 cm lår )



Kommentarer
Postat av: michan

Gud så imponerande siffror ochdet är j just pådom rätta ställena också.

Grattis till minskningen.

2010-11-03 @ 19:54:29
URL: http://michaela-michan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0