Snabba puckar...

Mailade min BM för ca 45 minuter sen om mina problem med foglossning och ryggsmärtor och redan har hon ringt upp mig och gett mig en läkartid ikväll:-) Det är service det! 

Har även fått nummret till deras sjukgymnast så imorrn ska jag ringa dit för att få en tid för rehabilitering..

Känns så jäkla skönt nu att jag ska få prata med någon som förstår sig på det här med foglossning mm.

Dock tyckte min BM att det låter som att det är dags för mig att bli sjukskriven, men jag vill ju inte gärna bli det ännu, även om det skulle va skönt att få vara hemma och avlasta kroppen lite, men jag har ju inte ens fått iväg min HP ansökan. Men vi får se vad läkaren säger ikväll..

Ringde typiskt just innan hon ringde och sa att jag skulle komma till jobbet imorrn om nu inte Leia skriker som inatt över ont i örat, men under dagen har hon då varit pigg som bara en uttråkad treåring kan vara medans mamma varit drogad på sin cocciliana:-) (Vi fick ju varsin hostmedicin igår hos läkaren för den envisa hostan)
Inser dock att jag inte kan ta den om jag ska fungera dagtid utan får bälja i mig den då jag ska sova helt enkelt:-)

Nu ska jag hoppa in i en dusch och invänta Jarkko för att bereda mig ut i snöyran som ännu en gång tagit sig till huvudstaden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0