Nestlé välling..



Vi har ju varit inne på att introducera välling för vår lilleman då jag vill ha bort ersättningen och då passar ju välling bättre som morron och kvällsmål och mellan där så äter han ju burkmat( är inte lika ambitiös med Dylan som jag var med Leia ;-) ) turkisk youghurt med fruktmos, formfranska och gröt som måltider så han skulle ju helt klart kunna stå sig på enbart det om det nu vill funka med vällingen??

Leia
vägrade ju välling men och andra sidan så vägrade ju hon det mesta tills jag vägrade ge henne mina bröst oxå ;-)

Jaja, ska köpa hem en vällingnapp till flaskorna och sen kör vi igång då jag nu fått äran att vara buzzador för Nestlés milda havrevälling..

Kommer sen redovisa vad vi tyckte om vällingen och vad framförallt Dylan tyckte då vi buzzat klart denna produkt..

Är du inte buzzador än, men skulle vilja bli??

Klicka in er på länken nedanför och anmäl dig idag, alltid skoj att få prova produkter utan att det kostar dig något förutom lite tid för att buzza samt skriva en rapport om hur ditt buzzande gick och vad som ansågs om varan..


https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Oj mkt välling blir det

2010-12-08 @ 23:24:52
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0