Gravid och foglossningen from hell!!!

Ja så har nu alla runt omkring mig fått den stora nyheten om att vi ska få tillökning i vår lilla familj till våren:-) Så nu kan jag även här skriva om allt som kommer med den största gåvan en människa kan få.. Så nu blir det gravidkrämper för hela slanten fram till april/maj:-)



Leia är hur glad och stolt som helst över att hon ska få sig en alldeles egen lite bebis så hennes lycka är numera gjord:-) Hon var den som började skvallra till omgivningen i form av sina förskolefröknar så dom frågade mig lite försiktigt om nu detta stämde och ja vad ska man säga??;-)

Är nu inne i v. 15 och jag har fram till nu mått ständigt illa, dock inte så att jag kräks utan jag har fått gått och småäta typ ständigt och gärna snabba kolhydrater så här har vikten ökat nu hela sju kilo, men det får jag ta..

Har redan planer på hur träningen ska se ut till senvåren för att bränna bort kilona snabbt till sommaren:-)

Men så idag kom den som en blixt från klar himmel!!

Foglossningen from hell!!

Kan knappt stödja mig på höger ben just nu och jag tar mig just nu fram som en gammal kärring utan käpp och med sköldpaddefart.. Missade tom tåget och blev sådär en 20 minuter sen då jag hämtade Leia, men att ta mig fram just nu känns sååå jobbigt..

Hoppas innerligt att detta gått ner sig lite till imorrn och jag som hade tänkt köra ett pass på gymmet innan jobbet imorrn:-(

Ska ta och kolla upp hur man hyr hem en TENS apparat för om jag ska ha sån här foglossning fram till BF så kommer jag ta till alla hjälpmedel som finns att tillgå..

Ingen därute som har någon mirakelkur mot denna jäkla åkomma??

Nä nu blir det lite surfing på nätet för det är typ det jag orkar med just nu:-)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh va mysig...

Man får till och Gratulera då...

2009-10-29 @ 23:03:19
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Gina

Hejsan!



Såg du Rosa Bandet galan ikväll, gav du ditt stöd eller satt du som många andra och även jag gjorde förut och litade på omvärlden? Ingen vill någonsin leva med cancern vare sig du själv får det eller en nära anhörig... Vi måste kämpa tillsammans, eller?



Ha det bäst! BLESS OUR WORLD! XOXO

2009-10-29 @ 23:46:14
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis till eran tillökning :)

Ha en bra helg Kram

2009-10-31 @ 10:39:22
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0