Småroligt på Blocket..

Satt och småkikade lite på Blocket och boende som uthyres, är sååå sugen på att flytta till större så Hemnet och Blocket är något jag ständigt kikar igenom och drömmer mig bort till ett boende med uteplats:-)

Hittade denna annons och nog f*n är jag lite sugen på att åka ut bara för att se vem människan bakom annonsen är*asg*

Småroligt som sagt men min humor är ju ganska låg just nu:-)

Måste hyra ut min underbara kåk några månader i sommar. Affärerna har inte gått som dom ska och tanten tjatar om rolex. Huset är jättefint och man sover ledigt 6 pers. Kåken ligger på Älgö i Saltsjöbaden. Fantastisk sjöutsikt med egen brygga. Ni kan få låna min båt också ifall ni vill. Kåken uthyres Juli och Augusti. Inredningen är riktigt snygg. Tanten gillar att kolla på Dallas så hon har inrett det som South fork.(Ni vet JR´s Ranch). Dessutom finns det flytvästar och foppa tofflor att låna ifall ni ska gå till stranden som ligger ca 2 min promenad från kåken. Priset kan vi snacka om ifall det är nån som verkar trevlig. Har lite strul med kameran just nu men ring så berättar jag mer och så fixar vi bilder. Vill nån åka ut och titta så är ni mer än välkomna. Det är bara knalla in på tomten. Ropa först bara så inte tanten ligger och solar ni vet utan bikini. Då kan det bli ett himmla liv. Ha, Ha.
Hälsningar
Freddan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0