Hårfager!!

Idag tog Leia priset i sina hyss som hon ibland hittar på härhemma..

Morgonen började som vanligt då vi råkar vara lediga, Leia pigg som en lärka tidigt, tidigt på morgonen (annars får man ju dra upp henne ur sängen;-)). Men vi brukar kunna ligga och lata oss vidare medans hon kikar på barnprogram och ritar eller bygger med duplot, så även imorse körde jag en sån variant..Har aldrig hänt några större katastrofer så...

Råkade dock slumra till ordentligt imorse så när jag vaknade upp av ett ryck ser jag Leia med sin sax klippandes i håret sitt!!! Jag for upp som en raket och tog saxen ur näven hennes, med for även tussar av håret hon lyckats klippa bort, det var inte lite om jag säger så, men jag är fruktansvärt glad för att jag vaknade just där och inte senare, herregud hon hade ju kunnat klippa bort allt hår..





Ja man hade ju hoppats att hennes morgonhyss hade slutat där men icke..

Jarkko hade köpt hem miniglassar till Leia i veckan och detta hade ju Leia koll på så visst hade hon tagit tillfället i akt att även roffa åt sig lite glass som frulle och som hon även kladdade ner hela vår vardagsrumsmatta med..Tankarna som for i mitt huvud var absolut inte rumsrena, men slutsumman av detta är att våra ligga och lata oss mornar är slut, finns inte en chans att Leia får sitta uppe själv på ett tag:-)


Bilder på Leia´s lite synthiga frisyr som hon förövrigt är väldigt stolt över att ha fixat..Trollungen min:-)




Kommentarer
Postat av: ELin

haha vilken liten rackarunge :)

satsa på frisör kanske..?! hihih

2009-05-01 @ 22:22:43
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: Cissi

Verkligen synthig frisyr som sagt!

Faktiskt lite coolt =)

Trevlig helg/Cissi

2009-05-01 @ 22:24:51
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Nina

oj då. tur att du vakna iaf. hon kunde ju fått en riktigt kort frisyr där :På skönt att hon inte gjorde illa sig eller nått..



ja gillar majbrasan. men firandet kan ja skita i. så mysigt med en brasa bara.. men det va så mkt folk. sånt orkar jag inte med..

2009-05-01 @ 23:21:04
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0