Min Orbie & jag!!

Blir inget gym idag då jag nyss är hemkommen & jag är såå slut efter att stått ute i över en timme i denna blåst..

Ska köra en mil som vanligt på orbin medans jag kikar på Glamour, vet inte jag.. 
Men jag blir som fast i såna där usla såpor fast jag igentligen inte gillar dom:-)




Men funkar bra att stirra på medans man tränar..

Kör även 100 benböj & säkert några hundra sit ups, måste träna nu medans orken finns innan min diet drar igång, tror inte jag är så piogg dom första dagarna:-)

Ha det gott så länge!!

Here we go again!! Here we go go go!!

orbitrek_elite.jpg

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hehe, är du oxå torsk på Glamour... jag har nog tittat på d i nästan 20år :-o Och jag är 25.. haha.. fast nu på senare tittar jag bara på d sporadiskt.. behöver inte titta så ofta då d händer såå lite.. :-o Ha en bra måndagskväll!!!

2009-01-12 @ 18:11:06
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0