Dag ett med CK! Mät & vägdag!

Ja idag påbörjas min diet & rening av kroppen, får se hur många veckor jag lever på endast CK??

Har fått i mig en halv påse banansmak då jag absolut inte är en frukostmänniska & kan häva i mig en hel påse direkt, det svåraste är att dricka mitt älskade kaffe utan mjölk men det vänjer jag mig med efter ett par dagar:-)

Har vägt & mätt mig & har nu fört in det i den lilla dagboken man fick med påsarna så nu känner jag mig peppad tilll tusen..

Ska ut & promenera med Leia så jag slipper tänka på mat överhuvudtaget & sen har jag ju en hel del att sysselsätta mig med härhemma:-)

Jobbigast blir det ikväll då man vill njuta av något gott, men det får bli ett glas bubbelvatten helt enkelt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0