Klart jag är med i denna tävling.

Hos Karin då jag verkligen älskar deras naglar, slutade ju och gå där då jag insåg att avståndet och tiderna inte gick ihop med mitt liv,men nu då vi flyttar till rätt sida av stan har ju tanken slagit mig både en och två gånger, ja nog närmare 20gånger att jag ska ta och boka in mig igen för att snygga till mina naglar som ser hemsk ut nu då ingen fixar dom;-)

Jag är ju som sagt usel på att måla och fixa på egen hand:-)

Men nu så har hon en tävling och jag kan ju inte motstå den som sagt, så alla ni som älskar naglar och bor i STHLM var med i denna tävling för chansen att få besöka dessa grymma tjejer:-)

Passa på att vinn en julklapp till dig själv...för det är du värd..:)


Naglarna blir som på bilden (du får välja form själv)

Du får valfritt boka upp en tid på salongen under dec/jan månad 2009/2010.
Salongen: KN Nail Products
Huvudstagatan 6 skytteholmsvägen 26 i Solna
Tel:08-277671
http://www.knnailproducts.se/


Hur tävlar jag?
Så här!

Tävlingsregler:
Lägg till oss på bloggkoll (dvs prenumenera på bloggen).
Länka till bloggen från din blogg/hemsida i din länklista.
Lägg även upp tävlingen i din blogg/hemsida. (Använd gärna bilden ovan)

Frågan är... Hur ofta läser du vår blogg?

Tävlingen avslutas den 24/12-2009 på självaste Julafton

Tävlanden har själv ansvar vid vinst att boka tid.


Kommentarer
Postat av: Emma

Frågestund på bloggen så ställ några frågor :D

2009-12-20 @ 19:11:30
URL: http://eemmahhanssonn.blogg.se/
Postat av: Karin

God Jul.....och Grattis..(se i min blogg)

2009-12-24 @ 21:44:56
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0