kan det...

-72ebc89857cec6bba85802eb9e7abb9.png

Kolla varifrån!

kan det bli värre? Ja det undrar jag just nu. Var in på söder en sväng för att Jarkko skulle träna. Parkerade bilen och en timme senare möter oss en syn som jag fortfarande tror jag ska vakna upp ifrån. Ser brandbilar och tror det brinner i ngt hus och att vår bil är innanför avspärrningen, men ju närmre vi kommer desto mer inser jag vad som hänt! Av vår bil ser man ingenting mer än någon liten grå prick under en massa grenar och ja jag bröt ihop och en snäll brandman gav mig lite hopp om bilens vara, tyvärr släcktes detta då jag talade med mitt försäkringsbolag, halvförsäkring täcker inte plåtskadorna utan bara rutan så det känns skit just nu:( men man ska väl se det positivt att det inte föll då vi var vid bilen. Nu ska jag baka muffins och dränka mina sorger i socker och kolhydrater:(


Kommentarer
Postat av: Karolina

Fy 17... Måste säga att lite kul var de, men jag vet de måste vara hemskt när sånt där händer och när försäkringen är så dålig. Hoppas de löser sig på bästa sätt.

2009-08-23 @ 19:38:48
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: cicci

Men fy fan!!! Hur kunde det där ske???

Vilken jävla otur gumman

skickar en jätte kram

2009-08-25 @ 13:01:49
URL: http://www.castella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0