Min lilla gumma..

Var ju hos Doktorn förut & Leia blev som tokig,, gillar ju inte alls vissa människor & gamla gubbar som ska lyssna med stetoskop hör ju till den kategorin, trots en jäkla massa babbel om att vi skulle till doktorn hela promenaden dit:-)

Iaf så lyssnade han & ifrågasatte om hon alltid haft det så här vid förkylning??

För som jag skrev innan så låter det som ett astmaanfall & han höll ju med vilket resulterade att som han sa "En gång är ingen gång" men skulle det bli så här vid nästa förkylning så måste vi komma in igen för ännu en lyssning av hennes luftrör:-(

Blev en flaska Ventolin som utvidgar luftrören & order om att va hemma några dagar så det blir mysa med leia imorrn oxå..

Vi har nu sovit i typ 3 timmar!!!! Vet inte om det var Ventolinet som gjorde Leia extremt trött eller så är det nattens bravader som gjort henne & mig trötta:-)

Men skönt hade vi iaf;-)

Nu blir det lite plock sen Ica för pakethämntning,, vill ju ha min goströja!!


Kommentarer
Postat av: jeanny dlc

sv: tack så jätte mkt :)

2008-09-23 @ 18:49:03
URL: http://jeannydelacruz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0