Bloggsvacka!!

Är inne i en tung bloggperiod & det är inte för att jag har ett så tråkigt liv utan jag är så förbaskat trött numera;-)

Den största boven är vädret, hur pigg blir man av regn i tre veckor typ???

Annars har jag haft en skön vecka både på jobbet & privat!!

Blev en bowlingrunda i tisdags med girlsen från jobbet, sen hamnade jag & en till på Söder & innan vi hunnit säga SKÅL så var klockan tolv & tågen slutat rulla så det bidde taxi hem & en tung dag på jobbet dagen efter;)

Nu ska jag ta på mig träningskläder & verkligen ta tag i träningen då jag har satt upp ett ´mål!!

10 kilo ska bort till jul annars blir det inge julmat för fröken Linda så kom igen peppa mig om ni märker att träningen dalar:)

Hoppas ni alla haft sköna dagar & tjingeling sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0