I hemmets lugna vrå!!

Efter en intensiv vecka med storfrämmande från Norge så är vi nu tbax till 3 i familjen..

Det har varit en dag som gått i vilans tecken då vi satt uppe sent igår, blev tatuerad till ett inatt & sen slocknade jag på fem röda bredvid Leia:-)

Gaddningen blev så grymt snygg & jag är så nöjd, bilder kommer sen då min käre sambo knäppt ngn bättre närbild..

När vi åker över till grannlandet så ska vi fortsätta med den & gadda in stjärntecknet & ev, namn, vi får se hur vi tänker ut det till dess..

Jarkko gaddade sig själv igår då han vart så sugen på en Koifisk efter att ha sett Jarmo´s nya skapelse som Fred gjort..Helt ok men med färg så blir ju dessa fiskar så grymt snygg så kanske jag har en egen lite koifisk jag med snart:-) Fick ju en hel del färger nu av Fred..

Ja gubben har verkligen inte haft en lugn stund då han fått gaddat både här & där:-) Bra extraknäck såhär på semestern..

För mig känns det verkligen speciellt att han som är farfar fick göra Leia & så fort Leia såg den så vrålade hon ut,
-Leia där!! bra betyg med andra ord då hon känner igen sig själv nu på mamma...

Nu ska jag väcka upp det trötta monstret så han får gå på affärn medans Leia badar sen är det natten för damen, imorrn är det måndag & en ny arbetsvecka startar, längtar till jullovet nu vill jag lova..

Hoppas ni haft en trevlig helg alla & ha en skön kväll sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0