Fast tjänst!!

Ja så tackade jag iaf ja till mitt nuvarande jobb & till våren får jag en en gång ta tag i att bygga upp en ny avdelning med nya barn & kollegor..

Det känns bra att jag har bestämt mig & visst kanske jag gjort ett nerköp då det gäller vissa småsaker, men jag får helt enkelt ge det en chans & nu har jag iaf rätt att säga upp mig om det skulle gå helt åt skogen:-)

Har inte skrivit på papprena än, men till veckan sker väl det & facket kommer även ge mig en hjälpande hand i vår för att förhandla upp min lön så vi får väl se hur det slutar framöver..

Ja nu kan man ju sova lugnt med en riktig anställnig & det var ju det jag ville ha för att kunna göra mig hörd på bostadsmarknaden så nu är jakten igång efter en större lägenhet då det verkligen behövs..

Nä nu lite photoshop sen utröstning i Idol, vem tror ni åker??

Jag tror tyvärr min favvis Robin e åker, men även Johan kan ligga risigt till!!


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Men Grattis gumman!!!

vad roligt för er!!!

Kram

2008-11-14 @ 22:25:41
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0