Flashback snabbare än nyheterna..

Förut idag satt jag & surfade & råkade hamna inne på Flashback´s forum om Arboga morden..

Detta var när det precis blivit känt att den stackars pappan blivit släppt & redan då började nyheterna om denna mystiska kvinna & vem hon är skrivas på FB..

Det länkades till Facebook där man även kunde se henne & hennes profil, även bilder på den 23 åriges sambo länkades det till..

Där fanns en hälsning som inkom inatt ngn gång ang, att hon farit tbax till Tyskland mm..

Och nu kan jag läsa att denna kvinna är efterlyst av Interpol, allt stämmer in på det som stod på FB..
Det stod tom vilken förort denna kvinna bodde i & vilka mer som bodde där..

Jag tycker det är lite skrämmande hur allt & framförallt snabbt allt kommer ut på nätet, sen är det ju ännu hemskare för dessa oskyldiga människor som får sin identitet avslöjad mm..

Jag hopas iaf att dom får tag i denna kvinna & att lösningen snart är nära så familjen får ngn ro att kunna sörja ifred,, stackars människor...

Tänder ett ljus för hela familjen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0