Vill Ha Till Leia!!

I brist på sällskap då alla i hemmet sover förutom jag som moppat golv & nu satt jag mig & spana lite hos Ikea & Guuud vad jag vill flytta ut vår säng nu så Leia kan få rummet....

Säng ska iaf inhandlas inom en snar framtid, måste bara få spjälisen ut på annons så lite pengar kommer in & sponsrar...

Gillar ju verkligen denna serie & om man blandar lite mellan dom två så blir det ju lite roliager & färggladare...

Färgglad möbelserie som utformats med barns behov i åtanke.


Sen har vi denna klassiska serie som jag oxå gillar men som sambon tycker känns lite tråkig men med en massa färglada textiler, mattor & lekprylar så b´lir det nog fint det med...
Traditionella barnmöbler med funktioner som uppfyller den moderna tidens krav.

Finns sååå mycket jag vill ha nu, måste bara få Jarkko att sätta spurt i vår renovering annars blir vi inte klar innan Leia ska flytta hemifrån!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0