Playdate På Söder!!

Idag var jag & Leia ute på äventyr ända in till härliga Söder...

Målet var en FL Fika hemma hos Leo & hans mamma Malin & en massa andra små gullungar med deras mammor samt en tapper pappa:-D Skulle va en syn om Jarkko kom iväg på en sådan fika under sin pappaledighet *haha*

Barnen gick, kröp & hade sig.. Och vi fick en underbar morotskaka med en smarrig latte till om än att man inte fick ngn större ro, men det var mysigt att få komma iväg & träffa härliga människor samt att Leia fick träffa lite kompisar som dom flesta var i hennes ålder oxå:-)

Efter 2 timmars lek så började Leia tröttna då hon hade hoppat sin förmiddagslur så vi begav oss mot medis & en kortare date med morbror..Leia somnade dock efter 10 meters promenad & sov sig igenom en promenad på söder samt tunnelbanan mot Hornstull där vi mötte upp Födelsedagsbarnet Him Self♥

Då vi alla var slut så blev det raka vägen hem, pizzahämtning samt lite Idol & nu slaggar dom båda skönt...

Imorrn är det inskrivning på AMS:-( Känns bittert!! Samt så måste vi hitta min present till Jarkko oxå annars får jag byta strategi:-)

Ska även blogga lite om renoveringen imorrn, då kameran ligger för långt ifrån mig nu, & jag är LAT idag:-)

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0