En Dag Som Gått I Moll!!

Har haft en usel dag då det gäller mitt humör idag, tycker synd om Jarkko men det är ju inte han jag irriterar mig på det är ju allt annat som drabbat oss detta år & som jag bara inte kan glömma så lätt.. Har haft mycke som ältat mitt inre & tillslut så sprängs man av all aggression man har gentemot människor som på ngt sätt sårat mig el, mina kära♥

Iaf så lämnade jag sambo & dotter hemma & tog pendeln till Handen för lite fönstershopping, inte för att man blir så mycke gladare av att inse att man både har för tunn plånbok, men oxå alldeles på tok för stora lår fortfarande för att shoppa allt man vill ha.....Men men That´s life you know!!!

Slutade bland hårfärgerna på HM, då jag inte alls gillat mitt råttfärgade hår med min misslyckade slingning så där stod jag & velade, Blekt blondin el, rödtott??? Vill ju få ljust men inte platina blont,, men enligt expediten så fanns det två val.. Blek el, färga det mörkt...Hm, gick iväg en sväng för att diskutera med mina smådjävlar på axeln & vi kom fram till att vi satsar på blekt blondie...Sagt & gjort 2 paket blekningsmedel & sen satte jag fart hemåt...

Vet inte, men jag har alltid haft tendens till att då jag mår dåligt så är det håret som får ta första smällen & jag hade redan innan jag började kleta i medlet sett syner om hur total katastrof detta skulle bli med stora tussar av orange/gula slingor & jag gråtandes hos frissan imorrn bitti, men tro det el, ej.. Jag blev nöjd av hur resultatet blev, inte för ljust & inte för mörkt samt så har jag ett paket kvar som jag kan ha till då utväxten dyker upp:-)

      Resultatet!!!

Kvällen har iaf varit lite bättre, bra terapi med färgning av håret:-D Så vi käkade *skrov*Daisys & sen hem & kolla Heroes*me like*

Imorrn ska jag banne mig ha en dag i Dur & så ska jag jaga ngn form av vaktmästare som inte har hört av sig så jag får ut min matta ngn gång....


Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0