Shoppingen gick åt skogen!!

Det här med shopping & grinig Leia börjar bli en dålig parodi som upprepas varje gång man visa sig i ett köpcentrum...

Hann komma fram till Handen då det börjades protestera...Insåg att klockan hade tickat på & det var vildags för Leia...Jarkko hämtade ut sin tlfn som hör & häpnar:-O Äntligen fungerar efter en månads bråk med Expert...Ja ja iaf så delade vi oss då han skulle inhandla ngt till mig & jag skulle va smart & gå ut i luften så Leia skulle somna snabbare.. Trodde jag ja, gick ute i kylan i ca en timme utan större framgång & det hela slutade med att så snart Jarkko var klar så tog vi pendeln hem med en urtrött, grinig liten donna med kindtänder som spökar ...

Så nu sitter vi här utan present till Far så jag vete f*n om han bara ska få gå & shoppa sig ett par gymbyxor som han vill ha istället & så fixar vi en tårta  imorrn..

Vi är ju ändå två som ska firas imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0