Ge Mig Tid!!!

Förstår banne mig inte hur folk får sina liv att fungera utan att få magsår på köpet för nu då jag ska fungera som heltidsarbetande, småbarnsmamma, sambo & sen även en egen individ så håller jag helt enkelt på att stressa sönder mig.. Sen att Leia inte sover som hon ska gör ju inte saken bättre....

Den här veckan har varit som ett vakuum där jag inte hunnit med ngt förutom att jobba & sova.. Det har varit möten på jobbet samt sena stängningar sen att jag slösar 2 timmar per dag av mitt liv på att pendla gör ju inte saken bättre, men man måste ju räkna med att få pendla i denna stad oxå...

Ska iaf försöka få mig ett jobb inom min kommun så att jag iaf kan dra ner pendlingen efter nyår,, känns ju som att annars är det att dra ner på arbetstiden som gäller då Leia ska börja på förskolan då & jag vill ju hinna se henne oxå under vardagarna , mer än vid lämningen....

Ja ja nu ska njuta av kaffe sen blir det en tripp till Handen för inhandling av farsdagspresent!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0