Inte helt ärligt..

Har funderat en hel del på det här med blogging, då många verkar blogga om antingen mode el, alternativt som i mitt fall om ens vardag, känslor mm...

Kan ibland bara känna för att vilja spy galla över många i min närhet, och jag tror ju att jag skulle må så mycke bättre om jag fick ventilera ut min aggression härinne lite då & då,, men då kommer ju kruxet att jag känner ju verkligen att jag inte kan skriva helt ärligt av hur & varför jag känner som jag ibland gör härinne...

Vem vet vem som läser härinne & kanske tar illa upp & får för sig än det ena efter det andra så istället så håller jag det inom mig & så får denna blogg fortsätta att vara av den mer stillsamma sorten ett tag till..

Jag kanske lättar på trycket iaf snart el, så fixar jag en ny med lite mer anonym identitet på så jag får skriva ner allt jag känner utan att vissa kanske smygläser, samt tar illa upp;-)

Fast igentligen så har ju ändå dessa personer som kommer ifråga över mina tankar inte så mycke härinne att göra så det är ju upp till dom om dom nystar i mitt liv...

Finns ju som sagt både gamla & nya demoner i mitt 30 åriga liv!!!

Ja vad vet jag????

Jag kanske helt enkelt ska starta en modeblogg istället & skriva om dagens Outfit i förskolevärlden:-D

Tjingeling så länge!!

Kommentarer
Postat av: sofie

ja du de kan du ge dig på att ja ska....vi måste ju uppleva gamla minnen på kellys =)

Jag åker upp till stugan i vemdalen på torsdagen efter jul....typiskt! men mejla ditt nummer iaf så kan vi ju höras, de kan ju bli ändringar åxå!!!

Kramellikram

2007-12-14 @ 12:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0