Shopping shopping shopping!!!

Idag har vi haft en spenderardag jag & Leia:-)

Började dagen med en liten mystund längre än vanligt så vi klev väl upp runt tio, hade en förgrymmande huvudvärk, nästan i klass med en rejäl baksmälla:-O Ja att man kan minnas hur en sån känns är ju otroligt, var ju inte igår om man säger så:-)

Ut på en svettig promenad med Gaston, varit en riktigt kvalmig dag så vidare fräsch har man ju inte känt sig:-)

Leia visade tendens till att va en vägra sova tjej idag så det bar iväg i vagnen till Handen då jag så stort behövde mig en papperskärare..Och nog fann jag en så nu ska även mina Lo´s bli rak & fin:-D

Blev sen en inhandling på Bauhaus då dom hade ett hyfsat paketpris på en inbyggnadsspis & ugn tillsammans med fläkt så det blev oxå dagens kap:-)

Mina tradera auktioner gick oxå ut idag men tyvärr tappade jag två i slutminuterna då datorf*n strulade men även några kap på fiskars stämplar blev det iaf:-) Nu är det dock slutbudat på ett tag om det inte skulle dyka upp ngt jättekap då;-)

Ja nu ska jagväl sätta mig ner  finna inspirationen till min LO nummer 3.. Ska ha far & dotter tema & ngt på finska ska det nog stå iaf:-)

Ja det var en torsdag såhär i början av augusti i familjen L.S liv:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0