Pausar denna veckans vikt och mått då jag ...

1326437360644 (MMS)

Pausar denna veckans vikt och mått då jag denna onsdagmorgon kände mig så satans svullen alldeles säkert för mensen men ville ändå inte utmana ödet och få tråkiga siffror som stressar upp mig så nästa onsdag ska kroppen vara i sin ordning och förhoppningsvis kommer ett minus då.. From idag ska jag iaf fram till nästa onsdag lägga in allt jag äter i matdagboken pga att jag vill se så procenterna ligger som dom ska, händer inget på vågen på onsdag kommer jag även lägga in en vecka med nästintill kolhydratfri kost för att på det sättet få igång kroppen.. Blir fett och proteiner enbart och inga mejerier då.. Tror kroppen behöver en chock snart för att fatta vad den ska göra :-) nu jobb!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0