Gårdagens body pump

Var ett tag sen jag körde pump så igår började vi lite lättare och nu ska jag köra på dessa vikter några gånger och sen är ju målet såklart att öka varje månad :-)

Kändes grymt bra igår iaf, benen skakade dock mer än vanligt så visst fasen har jag tappat mycket av det jag tränat upp innan jul, men bara att köra på nu.

Idag blir det simning och rockring och imorgon får vi se vad kroppen utökar med, lär ha grym träningsvärk imorgon då benen redan nu känns :-) härlig och saknad känsla iaf ;-)

Gårdagens pump !!

Uppvärmning 7 kg

Ben. 15 kg

Triceps. 5 kg

Rygg. 10 kg

Bröst 5 kg

Axlar. 7 kg


Kommentarer
Postat av: Mgroup PR & Event

Hej,

vi är ett eventbolag som anordnar olika bloggevent runt om i hela Sverige. Är du intresserad av att få inbjudningar till våra event? Anmäl då intresse på vår hemsida http://mgroup.se/bloggevent/
Trevlig helg!

2013-01-18 @ 10:24:32
URL: http://mgroup.se/bloggevent/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0