Stress stress stress.

Känner att det är lite mycket nu denna månad. I måndags blev det varken träff med min tidigare kollega eller Zumban då hon satt i möte hela dagen och på kvällen kände jag att jag behövde förbereda mig lite inför gårdagens lönesamtal, som förövrigt gick bra men jag kanske inte hade behövt hoppa Zumban så här i efterhand ;-) men bättre att komma lite mer förberedd än inget alls ;-)

Idag blir det body pump och jag hoppas att min låda celsius hinner komma idag så den kan plockas ut. Har verkligen längtat efter min celsius :-) grymt bra att ta till då kvällströttheten kommer.

Nu njuta av resan in till jobbet. Ska även få in månadsbilden oxå så får ni avgöra om det finns ngn skillnad :-)


Mina älsklingar som driver mig till vanvett varje dag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0