Måndag.

Ny arbetsvecka startar nu upp och även en ny träningsvecka har startat upp.

Kan säga att gårdagens body attac kändes efter att ha tagit några glas vin kvällen innan så nu tar vi ett längre uppehåll på vinmyset, är absolut inte värt det just nu då jag ska ner en massa och framförallt nu då det går väldigt segt ner.

Annars blir det stenhårt på kost och träning denna vecka, nästa vecka måste jag iväg på konferens och missar ett pass träning samt har ingen möjlighet att välja kost på middagen , men funderar på att ta en PW samt handla med lite till rummet så behöver jag inte äta det onyttiga på tallriken ;-)

Nu blir det jobb och sen ska jag möta min underbara tidigare kollega och kvällen avslutas med ett pass zumba :-)

Ha en skön dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0