Månadsbilden - 2,1 kg

Lite sent men här är dom..jämförelsen från start till nu och ja inte världens bästa bilder och anledningen till att det är olika storlekar på bilderna är helt enkelt att dom beskärts i telefonen och när jag monterar in dom så kommer dom in i bilden såhär, börjar jag fixa med bilderna så blir det mer att jag drar ut bilden vilket medför att jag ser ut att stå vid en spegel i lustiga huset :-)
 
Lovar bättre bilder till nästa gång ;-)
 
Ser iaf ingen märkbar skillnad mer än att kanske magen putar lite mindre men man blir ju hemmablind som sagt ;-)
 
Nästa månadsbild ska det banne mig märkas mer :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Syns jätte mkt i midjan o mage! Duktig!

Love your tattoo!

2012-09-16 @ 12:49:55
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0