Dags för konferens.

Måndag och sitter nu på väg till jobbet, som vanligt är det öppning som gäller och fem ringer klockan upp mig :-/

Idag blir det dock en jobbigare dag, då jag ska iväg på konferens vilket innebär möte till sju sen middag från åtta så ja just nu tänker jag bara på att få gå och lägga mig med min bok som jag ska njuta av ikväll då jag får lite extra egentid.

Matmässigt får vi se hur det går, får hoppas på att det är en sallad och köttbit på tallriken iaf annars får jag leva på min ölkorv och cola zero till imorgon bitti då frukostbuffen serveras :-) lär bli att frossa i äggröra och bacon så man står sig bra ;-)

Jobbigast kommer dock bli att vara utan mina bråkstakar och mitt zumbapass <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0