Body attac.

Är grymt nöjd över mig själv och min träning just nu och hade bara tiden funnits så hade jag kört betydligt mer, men får nöja mig med 3-4 pass på gymmet i veckan och sen försöka bli bättre på att träna hemma.

Dagens pass blev body attac och nog fasen var det jobbigt as hell, men instruktören är så grym och har verkligen en kropp jag själv vill ha så man blir så förbaskat peppad av att träna med henne :-)

2 nya pass har denna vecka avklarats och nu kör vi på zumba, body pump och body attac ett tag framöver och sen ska jag våga mig på spinning igen. Var typ 5 år sen sist så det tar emot ;-)

Men just nu känner jag mig grym och tror att jag verkligen kan få den tighta kropp jag är ute efter :-)

Nu bad av kids sen filmmys.


Kommentarer
Postat av: charlie

ah dt e konstigt! Mnja ne kanske vid armarna o låren ngt tajtare men ej mkt

haha jo dt behöver jag .. som sagt använder gördel o har mina byxor/leggings/och dylikt högt så magen ej syns

aw thnx sweetie

kram

2012-09-03 @ 07:58:17
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0