It's hurts.

Morrn i höstmörkret.

Igår körde jag mitt första riktiga pass med rockringen och det gick grymt bra att rocka. Om 2 veckor lär jag vara the Queen absolut ;-).

Idag kan jag väl säga att det känns !! Har även en blånad på ena sidan av midjan, men va fan!! Lite smärta får man ta om detta gör att min mage försvinner ;-). Ikväll kör vi ytterligare 30 minuter. På fredag ska det vara minus på vågen!!!

Nu väntas jobb fram till sju ikväll och det lär kännas imorgon då klockan åter ringer FEM!! Men bara bita ihop. Snart en underbar helg igen :-)

Dudde och jag i väntan på öppning <3


Kommentarer
Postat av: charlie

ja men man blir ju tokig av vågen ibland!!!!!!!

skulle mäta mig för drygt tio dgr sedan men glömde dt haha. skall köra en update på dt den 1:a sen lär jag mäta mig var tredje månad. ist för varje 1,5 månad. gått kasst på den fronten med I tell you. BAJS!!!!

tack att du förstår

2012-10-25 @ 19:31:38
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0