No more jogging :-(

I tisdags tog jag ju min jungfrutur runt träsket joggandes i tre varv och var stolt som en tupp av att ha genomfört detta och hade ju tänkt att fortsätta med detta och sätta upp lite mål över vad jag ville klara efter en tid, men i torsdags hade jag så förbaskat ont i ljumskarna och tänkte väl mest att det var biverkningar över att ha legat i tre timmar i onsdags hos tatueraren i en ganska stel position, men igår då jag skulle gå till jobbet så knäppte det bara till och värken blev värre..

Idag var det än värre och det var inte förrän vi var på väg mot simskolan som jag insåg var denna smärta är.. fogarna såklart!!

Har ju inte haft några problem alls efter graviditeten men nu är den här igen och jag går mest runt som en svankade gravid kossa utan gravidmage just nu och morgondagens zumba är bara att glömma, förhoppningsvis kan jag kanske genomföra ett pass på måndag annars bryter jag fasen ihop om detta ska joina mig nu ett tag :-(

Fasen vill ju träna och det är ju bara att inse att joggingen gjorde detta då jag inte tränat något annat denna vecka och det känns tråkigt att inte kunna genomföra nå mer jogging, men bara inse jag får hålla mig till dans och styrke och får väl sikta på att börja power walka istället..

Jogging är inte min grej med två hemska foglossningar i bagaget..Thats it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0