Det som just nu tar all min energi förutom...

2012-05-20_18_37 (MMS)

Det som just nu tar all min energi förutom min underbara barn är vårt hemprojekt och tyvärr har ju träningen hamnat åt sidan men nu är det klart med dom större sakerna då vi i helgen fick klart med vår nya arbetshörna/barbord i köket så nu är det mest småfix kvar, typ fixa till fotoväggarna:-) Efter sommaren drar vi igång med projekt sovrum till oss alla och barnens ska få sig en rejäl omgång inne hos sig då. Börjar iaf känna mig som hemma och nöjd med mitt hem. Har bara tagit 2, 5 år men bättre sent än aldrig. Vi siktar ju på att flytta inom några år men fram till dess vill man ju iaf känna sig som hemma och inte olust då man kommer hem :-) nu ska jag njuta av sommarvärmen och ni får ha en underbar dag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vad fint det blev!!

2012-05-23 @ 08:51:57
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0