Så jävla besviken på mig själv!!!!

8 veckor är nu till enda, 2 månader har nu i stort sett gått sen jag efter nästan 2 månaders katastrofala intag av kolhydrater insåg att det kostat mig 5 kg upp och trodde väl det skulle bli en enkel match att gå ner dessa igen för att ta tag i dom sista kilona, men vad händer????

Allt står fasen still i slutändan!!! Ena veckan ner, andra veckan upp och igår då jag vägde in mig blev jag totaldepp..På 8 veckor var slutresultatet - 1,2 kilo!!!!!!! Jag låg ju för fasen minus -1,7 kg på sista rapporterade vägningen, men nu var allt gone, blowe away!!! Känns som jag med mitt unnande innan nyår kastat bort flera månader av mitt liv just nu och jag är fan nära att pulvra en månad för att släppa av mig dessa kilon som verkar spela mig ett spratt just nu...

Det mest tragiska i det hela är ju att jag verkligen trodde på att jag lyckats med att gå ner nästan hela mitt mål, då jag faktiskt känner mig mindre igen och kläderna sitter bättre, men ngt står inte rätt till?? Igår vägde jag 67,1 oavsett hur många gånger jag flyttade vågen hit och dit.. Idag vägde jag 66,7 kg vilket är 400 gram lättare sen igår morse, så frågan är vad som uppenbarligen samlat på mig vätska??? Kan mensen som tog slut i måndags fortfarande spöka så?? Kostmässigt så ligger jag rätt bra till, men ska nu verkligen försöka skära ned på mejeriprodukter  och nu är det absolut NO NO NO att nalla en karra av Leia´s godispåse mm..

Inget mer unnande förrän jag är nere på 60 kg nu!!! Och glassmaskinen jag hade tänkt inhandla i helgen för att göra min egna LCHF glass får jag köpa då jag tappat 3 kilo från dagens vikt..

Nu finns inga fler ursäkter, nu är det strikt och tråkigt som gäller ett tag så kroppen börja komma in i att släppa ifrån sig kilon igen.. Jag kommer inte ge upp utan ska nå mitt mål.. Augusti 2012, 2 år efter att jag påbörjade min viktresa med LCHF ska jag stå där.. 40 kilo lättare än den där dagen jag vägde in mig.. Thats it!!!



Så vägning och mätning 8 den 3 mars..


Vikt 66,7 kg  gram ( -1,2 kg sen start)

Ov. navel 68 cm -+0 cm (-4 cm sen start)

Un. navel 73 cm -1 cm ( - 10 cm sen start)

Rumpa 89 cm -+0 cm (-3 cm sen start)

Öv. lår 56 cm -+0 cm ( - 3 cm sen start)

Un. lår 46 cm -1 cm ( - 4 cm sen start)

Vad vänster 33 cm -+0 cm ( - 2 cm sen start)

Vad höger 33 cm -+0 cm ( - 2 cm sen start)

Under bröst 75 cm -+0 ( - 2 cm sen start)

Arm vänster 29 cm -+0 cm ( -1 cm sen start)

Arm höger 29 cm -+0 cm ( -1 cm sen start)


Slutsumman av denna Rivstart är - 1,2 kg och minus 32 cm så ja lite har ju iaf hänt även om jag personligen känner det som ett totafiasko.. Jag var ju fasen nere under 62 kilo i november och nu står jag och stampar över 65 kilo igen :-(

Nu bita ihop för att ta tag i detta.. Med depp kommer jag ju ingenstans iaf!!!

Hur gick det för er andra???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman se det positivt åtminstone så är det ett minus!! Ibland hamnar man på en platå. Det är under sådana här omständigheter man inser hur det är inte värt och unna sig. Jag valde sj och ej väga mig imorgon. Blir nästa söndag. Deppa ej di är skit duktig! Puss

2012-03-03 @ 09:29:07
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0