Lycklig tjej som äntligen ska få följa med...

1330587101692 (MMS)

Lycklig tjej som äntligen ska få följa med mammsens jobb ;-) har det otroligt lugnt på jobbet denna vecka iom sportlov så då passar vi på då hon tjatat ett tag på att få följa med :-) blir en soft dag med förhoppningsvis lite träning ikväll, inte den bästa träningsveckan då jag har grymt ont i ena ljumsken sen zumban i söndags. Blev 30 min power walk på löpbandet plus lite maskiner igår men annars har det inte blivit mer denna vecka så ett tredje pass på gymmet hoppas jag att jag ska orka ikväll.. Ha en skön dag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo på så sätt är det skönt men läste du inlägget jag skrev igår? Fick ju fan ej på mig mina byxor så det blir knappast ens i närheten av samma vikt som sist. Det och att mensen är sen tre veckor verkligen ingen ingen lust o väga mig o funderar på pm jag skall skippa vägningen eller utesluta o nämna den på bloggen. Vet ej riktigt.



Det kmr säkert gå bra om du har hållt kosten vad hoppas du på?



Lycka till nu o god natt

2012-03-01 @ 22:26:46
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0