Förkylt läge...

Såklart att då man har hela helgen att träna sig på sågår man och blir tokförkyld istället :-( blir så trött på att inte få komma iväg, men hoppas på att kunna plocka in ngt pass i veckan istället.. Inga kvällsmöten som står i vägen;-) blir nog lång a promenader som får förgylla mig denna helg så jag får lite motion i kroppen. Nästa vägning blir den 4 april tror jag detär?? Dagen innan skärtorsdagen blir det iaf. Hoppas på ngt kilo ner då :-) nu kaffe så man piggnar på sig lite.. I

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tråkigt med förkylning! Vi har legat i två veckor själva. Men nu kör livet igång igen



Sv: Wow, inte långt kvar nu ju! Skriver in det som startvikt. Vill gärna ha viktresultaten sista söndagen i varje månad. Kommer skicka ut lite till alla om varför det inte blivit denna månad då alla inte läser bloggen. Men kommer hur som redovisa både februari och mars i samma (men för dig så kör vi från nu). Vi håller på i 150 dagar och sista datum blir 30:e maj. Så är ett bra tag kvar. Du har månaden ut att fundera på ett ungefär hur mycket du vill gå ned (så jag i alla fall vet vart jag ska srkiva in dig ;)).



Hoppas det blev en ok helg ändå!

2012-03-18 @ 10:40:15
URL: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0