Go morron måndag.. Slutsummering av gårdag...

2012-06-17_20_43 (MMS)

Go morron måndag.. Slutsummering av gårdagen är att jag skötte mig bra då jag utöver dessa tre mål mat som jag stoppade i mig enbart intog 3 koppar kaffe med en skvätt grädde i, desto mer vatten drack jag och det var ett evigt springande igår på toan. Dels har jag ju vätska i mig för kolhydraterna men även för veckans mens som passerat. Känner mig fasen ett kg lättare redan :-) Avslutade kvällen med 50 minuter med stången och ikväll ska jag försöka komma in på zumban, är ju spärrad för att boka då jag missat en del pass.. Annars kör vi gymmet och en jäkla massa crosstraining :-) Frullen idag bestod av 2 kokta ägg och 2 koppar kaffe. Lunchen blir gårdagens middag. Kommer bli en bra dag detta med ;-) ha en skön dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0