Vägning ett 2012..

Ja så tänkte jag nu dela med mig av mina katastrofala siffror sen jag helt tappade fokus och gav upp för 2011 efter senaste rivstarten, och som ni ser så är det plus på det mesta :-/

surt som fasen, men bara att börja om på ny kula och jag vet ju att jag klarar detta om jag bara fokuserar igen..

Rivstart nummer 3 är nu officiellt igång för mig och målet med dessa 8 veckor lägger jag på att tappa 4 kg, ja gärna mer såklart och jag kommer försöka med det men 4 kg får stå som mål denna gång och resterande 6 kg som ska bort hr jag fokus på att tappa fram till den 24 maj...

Nu jädrar ska jag lyckats och nu kan jag faktiskt inte säga att det är några gravkilon kvar utan helt kort och gott massa unnandetskilon som lagrats på... Men nu är det strikt LCHF och jag är inne på 3 dagen och det känns finfint.. Lite yrslig mm men vet ju så väl att detta går över om några dagar..

När sommaren 2012 är här ska jag glatt kunna säga att LCHF byggde denna kropp :-) Träningen kickar igång på allvar nästa vecka då omställningen gör mig rätt seg och trött efter jullov mm..

Så vägning och mätning ett den 4 januari..

Vikt 67,9 kg

Ov. navel  72 cm

Un. navel  83 cm

Rumpa  92 cm

Öv. lår  58 cm

Un. lår  49 cm

Vad vänster 35 cm

Vad höger  35 cm

Under bröst  77 cm

Arm vänster  30 cm

Arm höger 30 cm 




Kommentarer
Postat av: Ewa Svensson

Hejsan!! Tack för kommentaren på min blogg :) Jag köpte Skyr på Willys här i Motala men vet att det finns oxå på Coop. Du får leta runt ...kanske andra har den oxå. Ha en skön helg/KRam Ewa

2012-01-05 @ 10:11:08
URL: http://mittlivsomsund.se
Postat av: Jessica

önskar dej stort lycka till med rivstarten, funderar på att sno ditt " lchf byggde denna vackra kropp" och beställa ett linne redan nu med texten;)

2012-01-09 @ 22:15:51
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0