Vägning 2.. Depp!!!

Ok jag har inte tränat som jag skall, endast ett pass hemma med gummibandet och gårdagens simtur..Men kostmässigt har jag fasen skött mig, ja ok inte den där förbaskade kakan jag stoppade i mig i fredags, men nä fan jag blir galen på att jag låtit mig gå upp 5-6 kg innan årets slut och nu går det så förbaskat trögt så jag ger snart upp :-/

Kommer ej hända men just nu är det tungt med motivationen och när sånt här händer blir det fan inte bättre...

Minus på måttbandet men plus på vågen!!! Är det den kommande veckans mens som spökar redan?? Träningsvärken som binder lite mer vätska?? Kakan från i fredags??den psykiska stressen som faktiskt finns inom mig just nu?? Ja man kan leta ihjäl sig på orsaker och jag får nöja mig med mina minus på måttbandet iaf och att jag faktiskt sköter mig kostmässigt på det stora hela..träningen kommer snart löpa på den med och då blir mycket bättre automatiskt...

Nu lite mått!!!

Så vägning och mätning tre den 18 januari..

Vikt 67,4 kg + 200 gram  (-500gram sen start)

Ov. navel 70 cm -1 cm (-2 cm sen start)

Un. navel 78 cm -2 cm ( - 5 cm sen start)
 
Rumpa 90 cm -1 cm (-2 cm sen start)

Öv. lår 57 cm  -1 cm ( - 1 cm sen start)

Un. lår 47 cm -1 cm ( - 2 cm sen start)

Vad vänster 34 cm -1 cm ( - 1 cm sen start)

Vad höger 34 cm -1 cm ( - 1 cm sen start)

Under bröst 76 cm +-0 ( - 1 cm sen start)

Arm vänster 30 cm +-0 cm ( +- 0 sen start)

Arm höger 30 cm +-0 cm ( +- 0 sen start)


8 cm minus denna vecka och 200 gram upp.. Totalt 15 cm minus och - 500 gram sen starten... Får kämpa på om mina 4 kg ska uppnås under denna rivstart...

Nu frulle och sen lång dag på jobbet...





Kommentarer
Postat av: Pernilla be

Den kakan gjorde varken till eller från! Minus på måttbandet är viktigare än minus på vågen. Drick mer vatten! 2-3 liter per dag ska man dricka. Får kroppen vatten släpper den ifrån sig kroppen. Chocka kroppen lite träningsmässigt, det brukar få igång den. Ge inte upp - visa kroppen vem som bestämmer :)



Kram, Pernilla be

2012-01-18 @ 07:13:59
URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Anonym

men gumman ibland blir dt så o skall man ha mens o upplever stress o dylikt flippar vågen ut. men dt e minus på måttbandet så det är ett steg åt rätt håll! Håll ut och ge ej upp! TROR PÅ DIG!

2012-01-18 @ 15:54:05
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Fröken Fräken

Men du, det kommer att visa resultat även på vågen! jag citerar mig själv från en kommentar jag gjorde i vår Facebookgrupp:



I det långa loppet kommer det att bli bra! första veckan gick jag upp 0,9 kg, men denna veckan hade jag gått ner det och ytterligare 0,7 kg. Så egentligen är det bara intressant att se vikten med ca en månads mellanrum, men för att man ska hålla kolla och motivation tycker jag att det behövs tätare vägningar än så!



Go, go , go!

2012-01-18 @ 22:23:07
URL: http://ekvationen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0