Nystarten är igång och idag kickar vi igån...

1325660060114 (MMS)

Nystarten är igång och idag kickar vi igång på allvar med den tredje rivstarten för mig och förhoppningsvis grymma resultat.. Morgonens invägning och mätning gav en massa plus som väntat så denna vår blir det att jobba bort 10 kg igen för att komma till målet, känns såklart surt då jag innan sommaren knappt hade 5 kg kvar!! Men en helt klart överlägsen väckarklocka för mig att inse vad ett liv med kolhydrater gör för min kropp.. Har alltid varit känslig, men ju äldre jag blir desto känslugare sen är det ju en drog för mig som bara gör mig hungrigare och hungrigare ju mer jag stoppar i mig.. Jag måste va hård mot mig själv nu men visst kommer jag synda ngn gång denna termin, men just nu blir det strikt och sen då jag väl unnar mig så måste jag bryta mönstret att stoppa i mig allt jag kommer åt och börja prioritera vad jag stoppar i mig men visst kommer jag försöka att helt leva ett liv med LCHF fram till målet är nått.. Ikväll får ni se dom magiska siffrorna som pekar uppåt, nu jobb!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0