Föräldraledig dag..

idag har barnens förskolor planeringsdag så då är man hemma och myser:-)

Har även planerat in en tur till söder då min barnmorska och jag hade så svårt att få ngn tid att passa oss så då vart det ju bra att denna dag fungerade för oss båda ;-)

Funderar även på att ta en sväng förbi ÖF innan vi åker eller så blir vi bara ute i det vackra vädret iaf.. Ett måste idag är iaf att jag ska in på stadium och kolla in om dom fortfarande har skrillor till mig för 250 pix ?? Dock tjejskridskor, men jag får väl lära mig att åka på sådana då priset är grymt och nästa vinter ska ju Dudde skolas in på skrillor och då måste vi alla ha ju.. Roligare så!!

Däckade igår med Dudde så ngn träning kom jag ej iväg på och dagens pass zumba är fortfarnde fullbokad så det får bli en timme i gymmet ikväll.. Tänkte köra igenom alla maskiner jag brukar använda mig av och om tid finns kvar kör jag kondis med roddmaskinen.. Imorgon blir det simning, onsdag zumba och fredag simning alternativ styrke... Blir en bra träningsvecka ändå om allt går vägen vill säga ;-)

Nu blir det äggröra, en dusch och sen iväg från hemmet "lugna" vrå ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0