onsdag...


                                                                
                                                                 Min mänskliga väckarklocka <3


Igår var det fyra som gällde idag bjussade han på lite sovmorgon,"tack dudde" kvart i fem vaknade jag av att han röjde runt i vardagsrummet och nu myser vi i soffan framför Bilar och ska till att väcka syster och sen mixa smoothies :-)

Halva veckan har passerat och träningsmässigt går det kanon, skippar dock zumban ikväll och tar en timme i gymmet istället, sen får jag se om jag tar mig en simtur på fredag innan jobbet som en skön avslutning på denna träningsvecka :-)

4 pass är Väl Godkänt för mig så fredag och lördag blir vilodagar med uteaktiviteter såsom skridskor mm som den enda motionen:-) om nu inte kylan från ryssland ställer till det helt ;-)

Kostmässigt går det oxå galant, har hållit mig inom ramarna, dock ska det erkännas att gårdagen slank ett halvt wienerbröd och en halv banan in :-/ Min käre kollega slutade igår så hon bjöd på bullar och jag är fasen usel på att stå emot då dom bjuder sådär :-) Men annars går det kanon med kosten :-)

Hoppas verkligen på ett bra minus denna fredag och magen känns absolut smalare än förra veckan då jag hade mens men ibland känns det så bra och så har det typ inte hänt ett skit ändå...Men fortsätter jag såhär med kost och träningen nu så kommer det inom sinom tid att börja hända grejer..

En tråkig sak är att jag testade ett par jeans som jag använde i höstas och som nu inte fungerar,så tack mina extra 5 kilon som uppenbarligen har satts sig på min rumpa och lår...Som att jag inte har ngt att arbeta med ljust på dessa partier ;-) Ännu en påminnelse om hur lätt man blundar för då extrakilona kryper på en :-/

Nu smoothies och påklädning av kids sen jobb för att avsluta dagen med ett skönt träningspass :-)

Hur går det för alla er rivstartare därute?? är usel på att hitta tiden för att kika in på alla bloggar, men ska bli bättre där så man håller sig uppdaterad hur det går mer än på FB..

Ha en skön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0