Nya tag...

Har som sagt haft en usel vecka av olika anledningar som jag inte vill gå in på här, men som gjort att träningen blivit lidande och varpå jag bara känt mig stressad och slutkörd så igår tog jag beslutet att skippa veckans vägning för att slippa få stress av det oxå.. Blev även en syndardag igår i form av varma mackor och lite chips till kvällen..

Idag är det nya tag igen och åter till LCHF och imorrn kör vi igång med en ny förhoppningsvis bättre träningsvecka :-)

Har dock väldigt mycket som snurrar i skallen fortfarande, men förmodligen så mår jag betydligt bättre om träningen kommer igång och veckan som kommer kan fasen inte bli värre än den som var...

Idag blir det till att testa att baka ostfrallor samt att göra pasta a´la LCHF och kanske hittar jag några nya favoriter där ;-)

Nu väcka lilleman för lunch och sen bär det av ut för att inandas frisk luft, vilket kan behövas en dag som denna :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Också haft en usel vecka o kosten har blivit lidande. blöö pms på dt hela också. dock kmr man väga sig ändå. blir ångest oavsett. väntar mig ett fett plus. blivit mkt av dt goda - bearnaise sås (utan socker) skinka och bacon. På natten.............

2012-02-11 @ 19:56:38
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nope blev ett plus. 0,6 kg så ej så farligt med tanke på hur veckan har varit :)



ja men jag förstår dig precis! Jag har också blivit helt i obalans och med tanke på alla siffrorna jag har haft de senaste veckorna har det bara tippat över för min del. vikten e dt enda jag har haft kontroll över sedan livet brakade samman i november ... men som du sj säger man får ta nya tag! Bara köra fokus :)



Men håller med att dt e konstigt att man tappar fokus på dt som får en och må bättre.



Ha en underbar söndag.



Puss!

2012-02-12 @ 12:32:59
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-12 @ 19:36:27
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0