Invägning ett för hösten 2012..

 Ett enda ord kan beskriva detta andra år... Katastrof!!!!!
 
Avtrampen har blivit längre och framförallt allt mer onyttiga i form av alldeles för mycket fet mat/snacks som är fyllda med både fett och kolhydrater..Likt en knarkare har jag suttit och gottat mig i allt som man kan tänka sig och framförallt dessa semesterveckor, rödvin, sockriga drinkar, chips, pizza, pommes har varit vardag under rhodostrippen..
 
Hur jag mår??? Skit helt enkelt,,,känns som jag kastat bort ett år men jag måste släppa detta och ta det som en grym bakläxa om min kropp och dess påverkan av ett liv med kolhydrater.
 
Mitt första år med LCHF gick ju galant..95 kilo tung.. Minus 33 kilo och avtrampen runt jul och påsk blev just kortvariga avtramp där jag även tänkte till hur mycket jag stoppade i mig,, jag måste hitta tillbaka dit igen om detta ska gå..
 
Mitt andra år..62 kilo tung då...  Började rätt ok, inte lika lätt att tappa kilona dock och ibland blev man frusterad..Vid jul började första stora urspårningen, tog tag i det, men runt april/maj blev dom oftare och oftare mina avtramp och första semesterveckan i juli spårade det återigen ur och fortsatte i 5 veckor..
 
Början till mitt tredje år..69 kg tung och NU JÄVLAR SKA 58 KG NÅS!!!!!!
 
Vikt och mått vägning 1 2012-08-10
 
Mage ...  86 cm
 
Stuss......95 cm
 
Övre lår V...59 cm
 
Undre lår V...47 cm
 
Övre lår H..59 cm
 
Undre lår H..47 cm
 
Arm v....30 cm
 
Arm h....30 cm
 
Vad v..37  cm
 
Vad h.. 37 cm
 
Vikt....69 kg ( mensvecka dessutom, så förhoppningsvis påverkar det lite ;-)))
 
 
 
                                                        Månadsbilder 10 augusti - 12...69 kg..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men detta fixar du! Nya tag nu! Se detta som en läxa, att det går ej o leva ohälsosamt och fortf må bra och ex gå ner i vikt. Det hade varit värre om du hade lyckats och plussa alla kg igen. Jag hade ju min svacka också fast i form av stkinsvänligt och la på mig en massa. Shit happens! E alltid här ifa du vill prata om dt

2012-08-11 @ 09:26:35
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe söt du e tar dt som en komplimang. men du gör dt bästa du kan! Jag e ensam o e sjukskriven så har all fokus på dta. I ditt fall lägg mer fokus på kosten! Jag tränade inget alls första halvåret o loosade 40 kg. Kan man ej dt ena så får man maxxa på dt andra, så tycker jag :)

Ha dt dunder gumman o dta fixar du skall du se! Nya tag!

2012-08-11 @ 20:14:03
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0