Bye bye förskola..

 
Min lilla tjej är nu på väg att ta steget in till skolvärlden och imorgon smäller det..första dagen på sommarfritids ska ske och nästa vecka börja inskolningen i förskoleklass..
 
Hon börjar bli stor min lilla tjej och nu känns det inte långt borta då vi måste ta steget att miljöträna henne i tunnelbanan ;-), fasen snart ränner hon ute på egen hand och då snackar vi inte bara om gården utanför, som pappsen fortfarande har svårt att skicka henne till ;-)
 
Jag älskar dig så mitt hjärta och jag vet att du ligger där och sover nu med en massa fjärilar i magen inför imorgon, men detta kommer du greja galant <3
 
Du är på väg in i en lång skoltid nu och du kommer ha så mycket skoj under denna tid med nya kompisar och en massa lärdomar som kommer leda dig i livet min vän <3
 
Mamma kommer alltid stå vid din sida...
 

Kommentarer
Postat av: charlie

ja dt e det verkligen tyvärr hinner man ju inte umgås med mamma på samma sätt sen man fick wayne. så uppskattar varje stund vi har sja. :)

ahhah jag har ett öga för billiga o fina saker ;) skall strax lägga upp ett fynd från idag ;)!

De protein drinkar jag tar är dalblads. rekommenderar milkpro. Annars är gymgrossistens egna, star nutrition bra också! De innehåller super lite kolhydrater. www.gymgrossisten.se där hittar du de!

De barsen jag köper är sjklart atkins egna http://atkins.shop.textalk.se/ där hittar du alla de som finns. Finns även i stora ica butiker eller hälsokost. Köper även lchfs sockerfria choklad eller annan sockerfri choklad. Cavallier har ett dunder stort utbud som är sockerfritt där man kan räkna ut nettokolhydraterna (kolhydrater minus sockerpolyper). Bars från starnutrition (diet pro) är och rekommendera och även matrix pro 32 båda finns på gymgrossistens hemsida. Sen finns dt en bar från weider med hög protein halt som ej innehåller tillsatt socker eller glukossirap kmr dock ej på vad den heter, man får läsa innehållsförtäckningen haha. Dt e dt jag gör för o veta vilka är ok eller inte. för allevo nutrillette o alla de är tillsatt socker samt att dt innehåller glukossirap. vilket e big no no för atkins . vet ej hur dt funkar i lchf?

Hoppas jag besvarade det väl! :P annars e dt bara o fråga på

puss o kram!

2012-08-15 @ 22:30:30
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0