Sol och två grymma zumbapass..

fick mig på bra humör men vad vaknar man upp till idag???

Grått och små små vita flingor som dalar ned då och då från himmelen...

Vill ha VÅR nu!!!

Men 2 dagar med zumba har iaf ökat på mitt endorfinförråd och ikväll ska jag ge mig på ngt nytt.. Sh`bam ska testas ikväll och hoppas det är lika grymt som zumba så har man ett danspass till man kan varva med zumba..

Har bestämt mig att byta ut söndagens zumbapass mot body attack då zumban är så sent på dagen och hela söndagen försvinner från familjen.. Tror det blir bra att köra ett pass body attack i veckan även om jag kommer halvdö dom första gångerna ;-) Men 700 kalorier kan man tydligen tappa på dessa pass enligt deras uträkningar så det vore ju grymt :-)

Idag blir det en halvlång dag på jobbet, men skönt med lite sovmorgon, även om Dudde inte riktigt hajat detta med sovmorgon, men nice att inte stressa iväg.. Ska bara ta och fixa upp Leia ur sängen sen blir det äggröra och en kopp kaffe till..

Ni får ha en helt underbar grå dag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0