The substitute.. Idag efter morgonens vägn...

2011-09-16_05_49 (MMS)

The substitute.. Idag efter morgonens vägning som jag förövrigt bloggar om ikväll. Har kommit till en insikt där.. Så var det dags att testa mina bröd från carb zone och im in heaven!!! Jag kommer numera kunna njuta av rostat bröd på mina helgfrukostar, vardagar blir det tyvärr mest bara kaffe och ngn skinkbit. Men helger är ju frukostmys och nu har man ju ngt att slänga ett stekt ägg på.. Nä är ni som mig sugen på ngt som kan ses som bröd men inte hittat ngt bra LCHF bröd som dessutom är gott så rekommenderar jag absolut detta. Det ljusa brödet innehåller 3,4 gram kolisar per skiva och det bruna 2,7 gram så man ska ju inte direkt frossa i det om man som jag vill ligga på max 20 gram kolisar per dag. Men helt klart ngt man kan njuta av ngn dag i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0