Home delivery.. Idag så kom äntligen paket...

2011-09-14_17_31 (MMS)

Home delivery.. Idag så kom äntligen paketet från carb zone där jag beställt både ljust och mörkt formbröd samt 2 chokladkakor om jag skulle bli gottasugen ;-) det mörka brödet ska enbart innehålla 2,7 gram kolisar per skiva och det ljusa ligger på 3,4 gram kolisar. Visst säkert bättre att baka sitt eget bröd men alla jag testat har varit goda i typ tre tuggor och sen sitter man mest bara och tuggar sig igenom en massa nötter och frön.. Jag vill kunna njuta ngn dag i veckan av en hederlig rostis med en massa gott på. Just face the fact!! Jag kommer aldrig bli av med mitt behov av att få ta en smörgås ibkand och finn crisp funkar ju för mig att ta ngn gång utan större katastrofer så då borde ju dessa som har mindre kolisar oxå göra det?? Har inte testat dom än men så snart det är gjort så kommer en bedömning om det kan bli mitt substitut till rostisar. Ngn som testat?? Nu ska det iaf zumbas.. Sista planerade träningspasset för veckan och tjuvtitten på vågen lovade gott iaf:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0