Hm...

jag vete tusan vart alla timmar på dygnet försvinner och det känns som jag inte hinner med mig själv och mitt liv just nu..

Lämning, jobb, hem, middag, bad, nattning, träning, sova består mina dagar i numera och numera härjar en förkylning i mig så orken att ens sitta upp på kvällarna existerar inte så bloggen blir lidande nu ett tag men ska försöka ta mig tid i helgen att blogga om kalas, buzzning, träning, vikt om mitt liv helt enkelt som det ser ut nu :-)

Morgondagens vägning ser inte ljus ut med förkylning mens och en sjujädrans synderi i helgen då det var kalas..har jag betalt 600 spänn för en tårta så ska den ätas upp någorlunda och överskattningen över hur mycket barn igentligen äter var stor..1/4 del av Hello kitty åts upp på kalaset så det var bara att frossa tårta i helgen ;-) Usch usch men nu har jag förätit mig på det så inge mer tårta detta år ;-)

Annars har jag skött mig helt ok resten av veckan, men går som sagt upp pga mensen så ett plus är att vänta imorgon..

Men veckan därpå ska det fan i mig vara ett minus på vågen om jag så ska leva på ägg hela veckan..

Nu Pam´s underbara LCHF pizza sen sons of anarchy :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0